Скільки відсотків мозку ви використовуєте

Дві третини населення вірить у міф, який поширюється вже більше століття: ми

 використовуємо лише 10% нашого мозку. Але це не так!

Наш мозок, що містить величезну кількість щільно розміщених нейронів, розвивався, щоб 


використовувати мінімальну кількість енергії для обробки максимально можливого 

обсягу інформацію. Річард Е. Цитовіч розвіює цей неврологічний міф




«Ментальна арифметика + сенсорний розвиток»


Програма “Весела математика” спрямована на сенсорне виховання та розвиток навичок усного рахунку за допомогою японської рахівниці Абакус (рис.1).

Рис.1. Японська горизонтальна рахівниця Абакус
Починаючи з чотирьох річного віку, дитина, познайомившись з цифрами від 1 до 10, починає використовувати Абакус для простих арифметичних вправ. В процесі виконання дій дитина пересуває кісточки одночасно великим і вказівним пальцями обох рук, що сприяє сенсорному розвитку. При цьому дитина вчиться уявляти числа і математичні дії у вигляді певного положення кісточок на спицях. Згодом поступово послаблюється прив'язка дитини до рахівниці і стимулюється її власна уява, завдяки чому вже через кілька занять, вона зможе робити найпростіші розрахунки в розумі, лише уявляючи абакус перед собою і подумки здійснюючи рух кісточками.
Таким чином, спочатку, діти вчаться робити арифметичні операції на рівні фізичних відчуттів: пальчиками (тактильна пам'ять), пересуваючи кісточками на рахівницях. В цей же час вони вчаться представляти рахівниці в розумі, як картинку (образна пам'ять) і починають вирішувати завдання, складаючи не цифри, а образи-картинки.
З урахуванням Базового компонента дошкільної освіти й досягнень педагогічної науки обґрунтовано  мету, завдання, зміст програми “Весела математика”.
Метою навчання є сприяти у формуванні елементарних математичних уявлень та сенсорної культури дошкільників.
              Програмові завдання 4-й рік життя
·      Вчити дітей рахунку в межах 20 на рахівниці абакус; виконувати прості
     обчислення усно. Закріплювати знання цифр 0–20. Вчити визначати склад
числа в межах 20 за допомогою рахівниці. Ознайомити з поняттям
десятки та одиниці на рахівниці.
·      Вчити складати приклади та арифметичні задачі на додавання і
віднімання за малюнками і практичними діями в межах 20,
використовуючи цифрові картки та знаки (“+” (додати); “–” (відняти); “=”
(дорівнює).
·      Вчити виконувати дві-три дії одночасно: рахувати приклад, розповідати вірш та виконувати фізину дію.
·      Формувати у дітей знання про сенсорні еталони: величина, форма, колір, орієнтування в просторі засобами дидактичних ігр.
               Програмові завдання 5-6 роки життя
·      Вчити дітей рахунку в межах 50 на рахівниці абакус; виконувати прості
          обчислення усно. Закріплювати знання цифр 0–50. Вчити визначати склад
          числа в межах 50 за допомогою рахівниці. Ознайомити з поняттям
          десятки та одиниці на рахівниці.
·      Вчити складати приклади та арифметичні задачі на додавання і
          віднімання за малюнками і практичними діями в межах 50,
          використовуючи цифрові картки та знаки (“+” (додати); “–” (відняти); “=”
          (дорівнює).
·      Вчити виконувати дві-три дії одночасно: рахувати приклад, розповідати
          вірш та виконувати фізину дію.
·      Формувати у дітей знання про сенсорні еталони: величина, форма, колір,
          орієнтування в просторі засобами дидактичних ігр.
Курс навчання складає 36 тижнів (72 заняття) 2 заняття в тиждень по 35-45 хв для дітей 4-6 років. Групи формуються відповідно віку.
Якщо Ви побачили перспективу розвитку ваших дітей у новому прогресивному напрямку, запрошуємо до співпраці!


+ 380689662804 - комерційний керівник

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ЛЮДИ БУДУЩЕГО. ШЕСТЬ НОВЫХ ПРОФЕССИЙ НА СТЫКЕ С IT

Система Якова Трахтенберга

The Jobs That Artificial Intelligence Will Create