Moodle - система управління онлайн-курсами
📢Moodle - система управління курсами (електронне навчання), також відома як система управління навчанням або віртуальне навчальне середовище. Є абревіатурою від англ. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment (модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище. Являє собою вільний веб-додаток, що надає можливість створювати сайти для онлайн-навчання. Перша версія написана 20 серпня 2002 року. Система дистанційного навчання Moodle займає приблизно 18% ринку в США, а також широко використовуєтсья в країнах Європи навчальними закладами, в тому числі і медичними.
✅Функціональність
Moodle має широкий набір функціональності, притаманний платформам електронних систем навчання, системам управління курсами (CMS), системам управління навчанням (LMS) або віртуальним навчальним середовищам (VLE). Moodle надає можливість викладачам створювати електронні курси для онлайн-навчання. Moodle можна використовувати як в навчанні школярів, студентів, так і при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні.
Типова функціональність Moodle включає:
• Інформаційно-освітні ресурси (веб-сторінки, файли, папки, відеоконтент, зображення, посилання, бази даних, глосарій)
• Засоби комунікації (дискусійні форуми, чати, можливість обміну повідомленнями, календар подій, Новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група)
• Засоби оцінки знань (тести, анкетування, можливість здачі робіт)
• Засоби сумісної роботи (лекції, семінари)
Розробники можуть створювати додаткові модулі з новою додатковою функціональністю. Moodle підтримує різні типи модулів:
• Типи діяльностей (включаючі можливі навчальні ігри, симуляції)
• Типи ресурсів
• Типи тестових питань
• Типи полів для бази даних (мається на увазі діяльність база даних)
• Теми для оформлення
• Різні методи аутентифікації
• Різні методи зарахування на курс
• Фільтри для контенту
✅Можливості для студентів. У середовищі Moodle студенти отримують:
1) доступ до навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки) та засобів для спілкування і тестування «24 на 7»;
2) засоби для групової роботи (Вікі, форум, чат, семінар, вебінар);
3) можливість перегляду результатів проходження дистанційного курсу студентом;
4) можливість перегляд результатів проходження тесту;
5) можливість спілкування з викладачем через особисті повідомлення, форум, чат;
6) можливість завантаження файлів з виконаними завданнями;
7) можливість використання нагадувань про події у курсі.
8) можливість підготовки до складання іспитів у банку запитань системи дистанційного навчання
Можливості для викладачів
✅ Викладачам надається можливість:
1) використання інструментів для розробки авторських дистанційних курсів;
2) розміщення навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки, а також відео, аудіо і презентаційні матеріали у різних форматах та через додаткові плагіни;
3) додавання різноманітних елементів курсу;
4) проведення швидкої модифікації навчальних матеріалів;
5) використання різних типів тестів;
6) автоматичного формування тестів;
7) автоматизації процесу перевірки знань, звітів щодо проходження студентами курсу та звітів щодо проходження студентами тестів
✅Функціональність
Moodle має широкий набір функціональності, притаманний платформам електронних систем навчання, системам управління курсами (CMS), системам управління навчанням (LMS) або віртуальним навчальним середовищам (VLE). Moodle надає можливість викладачам створювати електронні курси для онлайн-навчання. Moodle можна використовувати як в навчанні школярів, студентів, так і при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні.
Типова функціональність Moodle включає:
• Інформаційно-освітні ресурси (веб-сторінки, файли, папки, відеоконтент, зображення, посилання, бази даних, глосарій)
• Засоби комунікації (дискусійні форуми, чати, можливість обміну повідомленнями, календар подій, Новини та анонси подій (для різних рівнів: сайт, курс, навчальна група)
• Засоби оцінки знань (тести, анкетування, можливість здачі робіт)
• Засоби сумісної роботи (лекції, семінари)
Розробники можуть створювати додаткові модулі з новою додатковою функціональністю. Moodle підтримує різні типи модулів:
• Типи діяльностей (включаючі можливі навчальні ігри, симуляції)
• Типи ресурсів
• Типи тестових питань
• Типи полів для бази даних (мається на увазі діяльність база даних)
• Теми для оформлення
• Різні методи аутентифікації
• Різні методи зарахування на курс
• Фільтри для контенту
✅Можливості для студентів. У середовищі Moodle студенти отримують:
1) доступ до навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки) та засобів для спілкування і тестування «24 на 7»;
2) засоби для групової роботи (Вікі, форум, чат, семінар, вебінар);
3) можливість перегляду результатів проходження дистанційного курсу студентом;
4) можливість перегляд результатів проходження тесту;
5) можливість спілкування з викладачем через особисті повідомлення, форум, чат;
6) можливість завантаження файлів з виконаними завданнями;
7) можливість використання нагадувань про події у курсі.
8) можливість підготовки до складання іспитів у банку запитань системи дистанційного навчання
Можливості для викладачів
✅ Викладачам надається можливість:
1) використання інструментів для розробки авторських дистанційних курсів;
2) розміщення навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт; додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки, а також відео, аудіо і презентаційні матеріали у різних форматах та через додаткові плагіни;
3) додавання різноманітних елементів курсу;
4) проведення швидкої модифікації навчальних матеріалів;
5) використання різних типів тестів;
6) автоматичного формування тестів;
7) автоматизації процесу перевірки знань, звітів щодо проходження студентами курсу та звітів щодо проходження студентами тестів
Центр інтелектуального розвитку "Нове покоління Z ” запрошує на 👉👉👉 💻
дистанційні тренування з ментальної арифметики дітей від 5 до 12 років.
✨ 6 причин вивчати ментальну арифметику:
1. Навчити дитину додаванню і відніманню, множенню та діленню одноцифрових, двоцифрових та трицифрових чисел за японською методикою легко і без нудьги
2. Розвинути образне мислення дитини
3. Розвинути всі види пам'яті, концентрацію, увагу
4. Підвищити здатність до навчання іноземним мовам
5. Розвинути віру в себе
6. Займатися за прогресивною методикою, якою користуються в 52 країнах світу.
🏆 Наші переваги:
1. Міні групи
2. Унікальний інтелектуальний он-лайн тренажер, якій дозволяє задіяти всіх учнів і підбирати завдання індивідуально кожній дитині
3. Досвідчені викладачі з профільною освітою
⏰ Розклад занять – 1 раз на тиждень протягом 45-50 хв. з підключенням кожного учня до тренажеру та домашними завданнями. Треба мати пристрій з підключенням до Інтернету (комп’ютер, ноутбук, планшет та ін.), для новачків – рахівницю (абакус).
🌟🌟🌟 Вірте в безмежні можливості вашої дитини і відправте заявку на відвідування он-лайн занять
+ 38068-9662804 (Viber), + 38099-3704115 або http://m.me/NGenerationZ, https://youtu.be/r-I_4au24_0, https://youtu.be/N3kKpOulcPg, https://youtu.be/mIqAyJbUJg8, newgenerationz2018@gmail.com
Комментарии
Отправить комментарий